Gyömbér mindennapjai

Még gyerekként nekem is volt kutyám. Kettő is. Bogi és Zsebike. Bogikát az Isten nyugosztalja, Zsebikét pedig az a két másik shih-tzu kislány, akikkel néhány hónapja együtt tölti napjait. Felnőtt fejjel viszont most először válok gazdivá, ami sokszor izgalmas, sokszor nehéz, de egyértelműen megéri a rengeteg boldog pillanatért. Jelenlegi kiskutyám Gyömbér, egy gyönyörű Yorkshire terrier. Blogomban az ö mindennapjait, növekedését, pici kis életét követhetitek nyomon. Van egy sanda gyanúm, hogy nem fogtok unatkozni....

Friss topikok

  • TRW: Na végre! 3hónap bizony nagy idő, tényleg nagyot nőtt a kis Manó. Nagyon édes pofi, na ugyi mégse... (2010.10.11. 19:17) Fél évesek lettünk
  • TRW: Nagyon örülök, hogy végre hallok rólatok. Ne izgulj nem lessz németjuhász. A kaki, pisi dolog tény... (2010.07.02. 08:54) 3 hónaposak lettünk
  • kisrozalia: Szia, Semmi gond nincs, csak kissé időszűkében vagyunk! Igyekszem hamarosan pótolni!! Elöljáróban... (2010.06.21. 10:04) Az első közös hét
  • kisrozalia: Nagyon jó helye van, és úgy látom, nagyon boldog is. Apukája is imádja, idézném néhány mondatát: "... (2010.05.15. 22:03) Kiválasztott
  • RKriszta: Nagyon cuki.... (2010.05.14. 11:52) Oltás, fülkötözés és új képek Gyömbérről

Kiválasztott

2010.05.10. 07:48 - kisrozalia

Címkék: gyömbér kiskutya kölyök kutya yorkshire terrier

Két dologban voltam biztos: Yorkshire terriert szeretnék, és minél hamarabb. Az előbbivel nem is volt gond - volt egy pár a "piacon". Az utóbbival igen. Egyik se felelt meg teljesen a kritériumoknak. Az egyik túl idős a másik túl - szerintem irreálisan - drága, a harmadikból nincs, csak kislány, és így tovább. Mindig volt valami, mígnem szinte az utolsó pillanatban, ráleltem a tökéletes alomra. Péntek este volt - május 7 - telefonáltam is a gazdinak, kifaggattam a kutyusokról, meg úgy mindenről, és megbeszéltük, hogy két nap múlva - szombaton - megyek is kutyanézőbe.

Visszagondolva, mint egy HP-s plázacica, úgy vinnyogtam, mikor megláttam az öt kis csöppséget. Sorry utólag is Barbaráéktól, de a tündéri kiskutyák ezt váltották ki belőlem. Barbara - aki a picik szüleinek az egyik gazdija - rögtön meg is mutatta nekem a 3 fiút. Azt kérdezte: sötétebbet szeretnék, vagy világosabbat? És milyen karakterű legyen? Az a rosszcsont fajta, vagy inkább nyugodt? Én erre: legyen sötétebb és nyugodtabb. No, micsoda szerencse, ilyenből akadt is egy: a kis dagi. Irtó aranyos volt, pláne, mikor a hideg kőre letével elkezdett sírni, hogy fázik a hasa. Mert neki lelóg. Végig a kezemben volt, símogattam, ha pedig letettem a földre, csak állt vagy ült és nézelődött, miközben a két rosszcsont testvére futkároztak, bukfenceztek, és papucsokkal ütköztek. Éppen ezért úgy döntöttem, nem a nyugis való nekem. Én sem ilyen vagyok, nem éreznénk jól együtt egymást.

A kérdés már csak az volt, hogy a másik kettő közül melyik legyen az én kis Gyömbérem. De mint később kiderült, feleslegesen filóztam ezen, hiszen ő már tudta. A Manó/Kicsi elnevezű kiskutya ugyanis egyre többször "támadott meg", mígnem egyszer csak azt vettem észre, hogy 10 perce az ölemben alszik, miközben megállás nélkül simogatom. Kiválaszott. Ő, engem.

Az első képen Gyömbér látható, másodikon szintén, csak az Anyukájával, Shakirával. A harmadik képen a büszke és gyönyörű Apuka, Lucifer, a negyediken pedig az idősebb bátty látható. Végezetül pedig szintén Gyömbér, ahogy az ölemben alszik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomber.blog.hu/api/trackback/id/tr981987549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsu és Fruzsu 2010.05.12. 14:12:51

Hát... Tényleg nagyon imádnivaló kiskutyus! :) És az írás..... annyira Rozis! Imádom :D

kisrozalia 2010.05.12. 14:15:38

:-) Nagyon szépen köszönöm, aranyosak vagytok, és szombaton várunk Titeket, már akkor lehet látogatni a picit! :P

TRW 2010.05.15. 12:05:26

Látom jó helye van a Manónak. Örülünk, hogy ilyen szerető gazdihoz került.Kicsit üres a ház most, hogy már majdnem mind az ötöt elvitték.
Vigasztalódunk Shakirával, Lucikával, és Stich-vel.

Üdv a Yorki Barbi család

kisrozalia 2010.05.15. 22:03:16

Nagyon jó helye van, és úgy látom, nagyon boldog is. Apukája is imádja, idézném néhány mondatát: "Nem tudom mit rinyáltam a kutya miatt. Most le se bírom venni róla a szemem, annyira kis édes." A szerelem lángra lobbant ott is. A végén még féltékeny leszek. :P

Vigyázzatok nagyon magatokra, és a három rosszcsontra, és kövessétek továbbra is a blogot. Nem mindennap, de igyekszem majd rendszeresen frissíteni, és amint Gyömbér megkapja az összes oltását, megyünk hozzátok látogatóba. Jó? Addig pedig még úgyis beszélünk telefonon! :P

Sok-sok puszi a Yorki Barbi családnak és köszönöm ezt a kis Kincset!!!! :-))))


süti beállítások módosítása