Gyömbér mindennapjai

Még gyerekként nekem is volt kutyám. Kettő is. Bogi és Zsebike. Bogikát az Isten nyugosztalja, Zsebikét pedig az a két másik shih-tzu kislány, akikkel néhány hónapja együtt tölti napjait. Felnőtt fejjel viszont most először válok gazdivá, ami sokszor izgalmas, sokszor nehéz, de egyértelműen megéri a rengeteg boldog pillanatért. Jelenlegi kiskutyám Gyömbér, egy gyönyörű Yorkshire terrier. Blogomban az ö mindennapjait, növekedését, pici kis életét követhetitek nyomon. Van egy sanda gyanúm, hogy nem fogtok unatkozni....

Friss topikok

  • TRW: Na végre! 3hónap bizony nagy idő, tényleg nagyot nőtt a kis Manó. Nagyon édes pofi, na ugyi mégse... (2010.10.11. 19:17) Fél évesek lettünk
  • TRW: Nagyon örülök, hogy végre hallok rólatok. Ne izgulj nem lessz németjuhász. A kaki, pisi dolog tény... (2010.07.02. 08:54) 3 hónaposak lettünk
  • kisrozalia: Szia, Semmi gond nincs, csak kissé időszűkében vagyunk! Igyekszem hamarosan pótolni!! Elöljáróban... (2010.06.21. 10:04) Az első közös hét
  • kisrozalia: Nagyon jó helye van, és úgy látom, nagyon boldog is. Apukája is imádja, idézném néhány mondatát: "... (2010.05.15. 22:03) Kiválasztott
  • RKriszta: Nagyon cuki.... (2010.05.14. 11:52) Oltás, fülkötözés és új képek Gyömbérről

Az első oltás

2010.05.12. 22:08 - kisrozalia

Címkék: félelem oltás gyömbér kiskutya aggódás yorkshire terrier

 Mivel még nincs gyerekem, így nem tudom milyen az ’Anyai féltés’. Sokat hallottam már róla, Édesanyám nekem is mindig azt hajtogatta, ha például a megszabott idő után néhány perccel értem haza, hogy azért haragszik rám, mert megijedt, hogy mi lehet velem. És aztán jött a közhely: „Majd megtudod, ha Te is Anya leszel!”

Ó, hát igen. Bár hivatalosan nem vagyok Anya, még most sem, azért valami olyasmit érzek. Hiszen az én kis Gyömbérkémet nem én hoztam a világra, s még most sincs velem, úgy aggódok érte, mint a fene.

Ma kapta meg például az első oltását. Hihetetlen, hogy egész nap csak ez járt a fejemben, hogy a Picurkához este 7-re megy az orvos, és vajon mi lesz vele? Hogy fogja bírni? Nagyon fog sírni? Beteg lesz utána? Ezek a kérdések kavarogtak a fejemben, de szerencsére Yorki Barbi – így mentettem el a telefonomba a jelenlegi gazdit (Barbi, remélem nem baj!:-)) – felhívott nemrég, s tudatta velem, hogy a kis Gyömbér sikeresen túl van az első oltásán. Állítólag nagyon ügyes volt az én pici fiam, nem sírt, nem hisztizett, még az oltás után sem. Ellenben a tesóival, akik viszont olyan hangosan kérlelték Yorki Barbit, hogy engedje ki őket a dobozukból, hogy még az én fülem is belesajdult az éter másik oldalán.

De a lényeg, hogy túl vannak rajta, holnap, ha minden jól megy tudok is feltenni képet arról, ahogy Gyömbér megkapja élete első szuriját, és így pénteken végre haza is tudom már hozni. Ha minden jól megy, a következő bejegyzésemet már úgy tudom írni, hogy a Picurka itt fog sertepertélni a lábamnál, vagy az ölemben fog szuszogni. Mindegy. Csak tartanánk már ott…

A bejegyzés trackback címe:

https://gyomber.blog.hu/api/trackback/id/tr791998537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása